• /templates/music_corner/photos/1.jpg
  • /templates/music_corner/photos/2.jpg
  • /templates/music_corner/photos/3.jpg
  • /templates/music_corner/photos/4.jpg
  • /templates/music_corner/photos/5.jpg

 

 

   In the Land of Frozen Water
NOR DAR
 
Ξένη Μουσική / World Music
01. Τα χρόνια της αθωότητας
02. Τα χρόνια της αθωότητας
03. Από την πρώτη ματιά
04. Από την πρώτη ματιά
05. Μαγεία Magic
06. Μαγεία Magic
07. Ο χορός της πριγκίπισσας
08. Ο χορός της πριγκίπισσας
09. Το γλέντι
10. Το γλέντι
11. Αποχωρισμός
12. Σαν όνειρο
13. Σαν όνειρο
14. Γοργόνα
15. Γοργόνα
16. Στη χέρα των παγωμένων νερέν
17. Στη χέρα των παγωμένων νερέν
Ακούστε:

1. Ο χορός της πριγκίπισσας
2. Το γλέντι
Τιμή:

      ---

Τις μέρες του φθινοπώρου, όταν αρχίζουν οι βροχές, τα χρόνια της αθωότητας ανασαίνουν ..." Ετσι ανοίγει και έτσι κλείνει η αφήγηση στο 'In the land of frozen water'. Σαν μουσικό παραμύθι που μας έρχεται από την Αναγέννηση, σαν ένας μύθος που εξυμνεί τον έρωτα, το έργο αυτό μας υπενθυμίζει πόσο μεγάλη μουσικός ειναι η Κόρα Μικαελιάν.

 

Η Κόρα, μας οδηγεί πίσω, στα χρόνια της αθωότητας, τότε που μπορούσαμε να ταξιδεύουμε στη χώρα των μύθων. Όπως όμως σε όλα τα καλά παραμύθια, ο μύθος είναι απλά ένας καμβάς πάνω στον οποίο υφαίνεται κάτι βαθύτερο. Μέσα στον φαινομενικά απλό μύθο αναδεικνύεται το μεγαλείο του έρωτα. Η Κόρα αφήνει συνειδητά απλή τη δομή του μύθου, για να έρθει κατόπιν συνθετικά και να δώσει μέσα από τη μουσική της την πολυσήμαντη διάστασή του. Η μουσική της περνάει από την Αναγέννηση, εμπνέεται από τη μουσική παράδοση της Αρμενίας, αγγίζει σε μια στιγμή τους αυτοσχεδιαστικούς δρόμους του ρεμπέτικου, φτάνει σε κάποια σημεία να γίνεται ατονική και κλείνει με μία έντονα λυρική μπαλάντα. Είναι ένα σύγχρονο μεταμοντέρνο έργο, έντονα λυρικό και ταυτόχρονα τόσο καλά δομημένο, έτσι ώστε να μας δημιουργεί την εντύπωση πως εάν αλλάξουμε και το παραμικρό στοιχείο, θα χάσει την τέλεια ισορροπία του. Αυτή την λεπτή ισορροπία της μουσικής ακολουθεί η φωνή της Καρυοφυλλιάς Καραμπέτη, που σαν ένα ακόμη μουσικό όργανο, αφηγείται το μύθο. Η Καραμπέτη σαν να είναι μέλος της ορχήστρας, αρθρώνει το λόγο της μουσικής με τέτοιο τρόπο ώστε ο λόγος της να γίνεται μουσική.